OyunSunucum

41 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Kardesım ben sw aldım su panelı verırmısınız artıkkkk
  2. Cevapla
    cs3.oyunsunucum.com sahibiyim ts3 odam var ve beni banladılar bir kisi yüzünden yigit beyede anlattım
    adam ts benim istedigimi kovalım atarım diyor. yigit olmasa ts de durdurmuyor fazladan yetki veriyor mustafa ona gerekeni yapılmasını istiyorum. Kaan bey şimdiden Tesekkürler adı ulas adamın tsdeki adı 21
  3. Cevapla
    Merhaba,
    5 dk önce 18/2 Kampanyali Sunucu/Counter-Strike 1.6 server kiraladım.Aktif edebilirmiyiz.Teşekkürler.
    Cevap:[email protected] ile irtibata geçiniz.
  4. Cevapla
    sa kardeş ben ödeme yaptım 28+2 sunucu aldım parasını ödedim ama sunucu ortada yok yetkililerle iletişim kurunuz dedi msn den konuşmaya çalışıyorum ama kimse cevap vermiyor
  5. Cevapla
    Merhaba , yöneticiler ödemeyi yapıyodum 3/4 geldim yani son ödeme olan 20.84 tllik tutarı ödicektim bir baktım ödeme yeri kayıp oldu toplamda 120 TLyi ödedim şimdi ne yapcam

    alacağım server : cs9.oyunsunucum.com

    Cevap:Telefon Numarasından İletişime Geçiniz.
  6. Cevapla
    KaaN Ben Sw Aldım am bi sorun varSw'de Herkes Durmadan gaglanıyo benden başka admin yok zaten ne yapacaqımı bilmiyorum bana yardım edermisin
  7. Cevapla
    oyunsunucumdan counterla sxenın en son guncel (sxe v12.3(fix 5 ) ) i yukledım ama hala oyunsunucumda gungame server ı hala sxe yuklemenız gerekmektedır yazıyo yardım edın yaa ayrıca su sxe yı her actıgımda oyun menusu kaybolup duruyo yedekledım menuyu ama her actıgımda tekrardan mı kopyalıcam ben bu ısten bısı anlamadım bı askere gıttık her sey degısmıss
  8. Cevapla
    selam bende ms 300 lerde kursun gitmiyo pc ye format atsam mi yoksa cozumu var mi
  9. Cevapla
    cs gırmıyor
  10. Cevapla
    Sayın administrator
    TheCeLL Jailbreak serverimize girdikten 5 dakika sonra tüm kurucular adminler dahil herkese panelden ban atılmıştır.
    Nedenini soylemenizi ve gerekli kişiye bu mesajı iletilmesini istiyoruz
    İp no :212.165.66.228
    Lutfen gerekli cevabı verin
    Şimdiden teşekkürler
    İyi çalışmalar
Görülen Ziyaretci mesajı 11 to 20 of 41
KaaN Hakkinda

Basic Information


KaaN Hakkinda
Nereden ?:
TR

İstatistik


Total Threads
Total Threads
83 (3,86%)
Threads Per Day
0,03
Mesaj adeti
Mesaj adeti
247 (5,38%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0,10
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
41
En yeni mesaj
14-01-2017 16:52
Dosyalar
İndirme
177
Uploads
23
Genel Bilgiler
Giriş Tarihi
12-10-2010

13 Arkadaşlar

  1. babayaro55 babayaro55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Junior Member

    babayaro55
  2. berat27 berat27 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    [OyunSunucum] Oyuncu

    berat27
  3. eray1305 eray1305 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    [OyunSunucum] Oyuncu

    eray1305
  4. FarukTR FarukTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Adminstrator

    • FarukTR isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
    FarukTR
  5. MR.YAVUZ MR.YAVUZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Junior Member

    • MR.YAVUZ isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
    MR.YAVUZ
  6. pHanTomKinG* pHanTomKinG* isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Junior Member

    pHanTomKinG*
  7. Silver # Omer. Silver # Omer. isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Junior Member

    Silver # Omer.
  8. soldier soldier isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Junior Member

    soldier
  9. TechNoLoqisT TechNoLoqisT isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Junior Member

    • TechNoLoqisT - MSN üzeri Mesaj gönder
    • TechNoLoqisT isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
    TechNoLoqisT
  10. xLaRqe xLaRqe isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    [OyunSunucum] Oyuncu

    xLaRqe
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 13

Member's Files

Dosya Tarih İndirme
sXe Injected 12.3 Fix 3 : sXe Injected 12.3 Fix 3 yayinlandi. sXe ile ilgili hatalar ve çözümleri için http://www.oyunsunucum. ... 21-05-2012 1.504
sXe Injected 12.3 Fix 5 : sXe Injected 12.3 Fix 5 yayinlandi. sXe ile ilgili hatalar ve çözümleri için http://www.oyunsunucum. ... 26-05-2012 14.611
sXe Injected 13.0 Fix 1 : sXe Injected 13.0 Fix 1 yayinlandi. sXe ile ilgili hatalar ve çözümleri için http://www.oyunsunucum. ... 15-09-2012 3.649
sXe Injected 13.0 Fix 2 : sXe Injected 13.0 Fix 2 yayinlandi. sXe ile ilgili hatalar ve çözümleri için http://www.oyunsunucum. ... 16-09-2012 1.461
sXe Injected 13.0 Fix 3 : sXe Injected 13.0 Fix 3 yayinlandi. sXe ile ilgili hatalar ve çözümleri için http://www.oyunsunucum. ... 20-09-2012 14.229
sXe Injected 13.2 Fix 2 : sXe Injected 13.2 Fix 2 yayinlandi. sXe ile ilgili hatalar ve çözümleri için http://www.oyunsunucum. ... 22-02-2013 9.284
sXe Injected 15.3 : Merhaba, Tüm serverlarımız için sXe 15.0 İndirmesi ve Güncellemesi yapılmıştır. Serverinizdan ma ... 21-11-2013 28.930
sXe Injected 15.3 Fix 7 : Merhaba, Tüm serverlarımız için sXe 15.3 Fix 7 İndirmesi ve Güncellemesi yapılmıştır. Serveriniz ... 12-03-2014 259.283

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0